رژیم و مهاجرت

امروز چهارمین روز از رژیممه..رژیم کانادایی...همه بلدن ولی اجراش سخته... 

یه سری با همین رژیم ۳ کیلو کم کردم و شد انگیزه تا ۱۰ کیلو با ورزش کم کنم... 

حالا ۵ کیلو ازون ۱۰ کیلو برگشته...دوباره با این رژیم درستش می کنم 

فعلا تمام تلاشهامون برای مهاجرت بی نتیجه مونده...به هر چی دست می زنیم سنگ میشه...نمیدونم شاید صلاحمون اینه...

نظرات 1 + ارسال نظر
دفتر خاطرات من چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ب.ظ http://roozhayman.blogsky.com

سلام خوبی عزیزم
وااای نگو ازین رژیم تا یک هفته پیش رفتم خیلی خوب جواب
صورتم ناز شده بود ولی مهمونی نتونستم
ایشالا که موفق باشی .

سلام
این رژیم خوبیش اینه که اگه مو به مو اجرا بشه یه راست میره سراغ چربی ها و حسابی سایز کم میکنه ولی حتما آب زیاد باید مصرف بشه و مولتی ویتامین کامل هم خورده بشه و فقط یه بار در سال اجرا بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد