آنکه تو را میخواهد!!!! به هر بهانه ای میماند!!!

 
ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﻣﺸﺖ ﮐﺮﺩ... ﺟﻠﻮﻡ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﺍﮔﻪ ﺑﮕﯽ گل ﮐﺪﻭﻣﻪ ﻣﯿﻤﻮﻧﻢ ...!!!
ﭼﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻮﺩ ...
ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩﻣﻮ ﻓﺮﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ...
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩﻧﺶ ﻣﺤﮑﻢ ﺯﺩﻡ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﭼﭙﺶ !!!
ﻭ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻦ ﮔﻠﻪ ...!!!
ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ...گل بود!
ﺍﺷﮑﺎﻡ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﺪ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ ...
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻧﺒﻮﺩ، ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺍﺷﮑﺎﻣﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ...
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ تو ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﻫﻢ گل بود!!!!!!  

آنکه تو را میخواهد!!!!  

به هر بهانه ای میماند!!!  


حسین پناهی
 

هشتمین کنسرت رسمی علی عبدالمالکی

   

شامگاه یکشنبه ۲۴ خرداد ماه ۹۴ شبی خاطره ساز و به یاد ماندنی برای هواداران علی عبدالمالکی رقم خورد.
علی عبدالمالکی برای باره هشتم به صورت رسمی در نمایشگاه بین المللی تهران ، سالن میلاد به روی صحنه رفت تا با مخاطبان خود دیدار کند
اجرای یکشنبه شب ،در یک سانس تعداد ۲۲۰۰ نفر مخاطب داشت که با نیم ساعت تأخیر حدود ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد و حدود ساعت ۰۰:۳۰ به پایان رسید .
در این اجراء ترک هایی از آلبوم جدید و پُر طرفدار خود را برای مخاطبان خود اجراء کرد و با استقبال بیش از اندازه هوادارانش رو به رو شد . 

قطعات ، یهویی ، مخاطب خاص ، یا هیشکی یا تو ، خوش به حالت ، وایسا ، هی تو ، تیکه کلام ، هوا بارونیه ، تهران شلوغه ، عشق من ، سخته ، انگاری مریضم ، دورت بگردم ، دلم مونده رو دستم ، دلکم ، بی جهت نیست و عکس لب دریا ، در این کنسرت بدون نقص اجراء شدند .
نوازندگان و عوامل این کنسرت ، فرهاد باغشی (کیبورد)
ناصر فلسفی (گیتار الکتریک) ، ژیلبرت کواکیان (پرکاشن) ، فراز نصیری (گیتار الکتریک) ، سعید هاشمی (ادوات پرکاشن) ، علیرضا جعفریه (گیتار اسپانیش) ، همایون خلیلی (گیتار بیس) ، آرش مردانی (ویلون) ، مرسل وطنی (کلارینت و ساکسیفون) ، علی پناهیان (درام) ، امیر فتحی (کیبورد ، پیانو و رهبر ارکستر) و سام آهنگری (مدیر برنامه) بودند .
میهمانان ویژه این کنسرت ، مهران عباسی (تنظیم کننده) ، مسعود امامی (خواننده) ، علی ایلیا (ترانه سُرا) ، حسین سلیمانی (بازیگر) ، سید جواد هاشمی (بازیگر و مجری) ، سعید شهروز (خواننده) امیر علی زمانیان (خواننده) و نرگس جعفری (ترانه سُرا) بودند .
لازم به ذکر است که استقبال مردم باعث شد روز سه شنبه ۶ مرداد ۹۴ دو سانس دیگر تمدید شود ، که بزودی بلیط فروشی آغاز خواهد شد ‌. 

برای دیدن گزارش و عکسهای کامل به سایت رسمی علی عبدالمالکی مراجعه کنید...     

تقاص...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

با هزار تومان چیکار میشه کرد؟

 

 

با هزار تومان میشه به کودکان سرطانی محک کمک کرد تا از عهده هزینه های سرسام آور درمانشون بربیان... 

برین  اینجا و به این فرشته های معصوم کمک کنین ... 

ممنون از آشتی جون که منو با این بچه ها آشنا کرد و بانی خیر شد ...

منم میخوام بانی خیر باشم...

پیشنهاد فیلم (نوامبر شیرین)

 

 

نلسون ماوس (کیانو ریوز) در قسمت تبلیغات کار می‌کند و تمام عمر خود را صرف موفقیت در این حرفه کرده است. وی به طور اتفاقی در امتحان تمدید گواهینامه خود با زنی بنام سارا دیور (شارلیز ترون) برخورد می‌کند که با تمام زن‌هایی که نلسون تاکنون دیده‌است، تفاوت دارد. در این امتحان، نلسون باعث می‌شود تا سارا نتواند مدرک خود را بگیرد و تلاش می‌کند تا خسارتی که به سارا زده است را از طریق پرداخت وجه نقد جبران کند. اما سارا از نلسون می‌خواهد تا ۱ ماه (ماه نوامبر) در کنار هم زندگی کنند تا وی بتواند زندگی نلسون را متحول کند اما نلسون قبول نمی‌کند و... بعداز چند روز نلسون قبول می کند و عشقی میان ان دو شعله ور میشود.با گذشت 1ماه نلسون به سارا پیشنهاد ازدواج میدهد اما او قبول نمی‌کند و.....

نلسون میفهمد که سارا به بیماری سختی مبتلاست. با فرارسیدن سال نو نلسون برمیگردد و میگویید هیچ برایش مهم نیست که او به بیماری مبتلاست و میخواهد فقط در کنارش یعنی سارا زندگی کند. در اخر سارا چشمان نلسون را میبندد و در همین لحظه از پیشش میرود و......