پست ثابت...

 

 

پیش از آنکه درباره زندگی،گذشته و شخصیت من قضاوت کنی...  

خودت را به جای من بگذار  

از مسیری که من گذشته ام عبور کن  

با غصه ها،تردیدها،ترسها،دردها و خنده هایم زندگی کن...  

یادت باشد 

 

هر کسی سرگذشتی دارد  

هرگاه به جای من زندگی کردی  

آنگاه می توانی درباره من قضاوت کنی...

نظرات 13 + ارسال نظر
لی لی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

هیچ کس نمی تونه در جایگاه قضاوت درست قرار بگیره. برای این کار باید اول به جای اون شخص زندگی کرد. :)

چه عجب لی لی جون..به حقیر سر زدی...خوشحالم کردی عزیزم

آشتی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://ashtiashti.persianblog.ir

قبل از همه اینا، چه بهتر که اول خودمونو قضاوت کنیم. اونوقت برای قضاوت کردن بقیه دیگه وقتی پیدا نمیکنیم!

واقعا آشتی جون

vanda دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http://khateratevanda.blogfa.com

slm merc khobam bashe minevisam k chi shode ama negaran nabash khobam ba farhadam

خدا رو شکر...همین که خوبی کافیه...منتظرتم...براتون خوشحالم

بی نام دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://nefrrat.blogfa.com

سلام خوبی؟تو نظرت برای لیلا گفته بودی همیشه کاری میکنی شوهرت فکر کنه هرلحظه ممکنه از دستت بده یعنی چطوری؟چه جوری رفتار میکنی؟؟

سلام عزیزم...
ممنون
اولا همیشه به خودم می رسم و اهمیت می دم...این باعث می شه که بدونه برای خودم ارزش قائلم..اکثر زنا بعد از ازدواج خودشونو فراموش می کنن و می شن زن چاق زشتی که فقط آشپزی می کنه و بچه داری و اگرم شاغل باشه کیسه پول...
دوما من تو محیطی کار می کنم که با پسرای جوون زیاد برخورد دارم ...برای همسرم از توجهی که جنس مذکر نسبت بهم دارن تعریف می کنم و اینجوری حس حسادتش یه جورایی تحریک می شه
سوما خودش متوجه هستش که با توجه به موقعیت اجتماعی و کاری و خانوادگی و ظاهری چیزی کم ندارم و آرزوی هر مردی داشتن اینطور زنیه و بارها اینو بهم گفته...
می دونه و میبینه که همیشه کانون توجه مردا هستم
البته سو تفاهم نشه من رفتار سبک و زننده ای نمی کنم ولی سعی می کنم با آراستگی و رفتار صحیح جلب توجه کنم
پس می دونه اگه بخواد بهم بی اعتنایی کنه مجبور نیستم نازش رو بکشم چون کمبودی ندارم و عشقو گدایی نمی کنم

لیلا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://chatrerangi.blogsky.com/

سلام.خوبی؟؟

سلام خانومی...دارم سعی می کنم خوب باشم...ولی مسایل بین ما حل شدنی نیست... دارم تحمل می کنم

vanda سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://khateratevanda.blogfa.com

slm sahar merc khobam.
ajale nakon minevisam fadat

سلام خانوم...منتظرم...مواظب خودت باش

وندا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی من وندا هستم گلم . خوشی عزیزم؟
سحر جان ببخش من خیلی مشکلاتم زیاد بود نشد بیام نت . میخواستم وبم و حذف کنم که فرهاد دوستم ازم خواست که وب و نگه دارم و اون از این به بعد بنویسه .
خودت خوبی زندگیت خوبه گل من؟

سلام...ممنون عزیزم...دوست داشتم بدونم چیکار کردی؟منم میگذرونم

vanda دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://khateratevanda.blogfa.com

slm sahar khanom man farhadam,age dar tamas basham behesh migam k pm dadin.ham khobe negaran nabashin donbale kar migarde

سلام
خوشحالم که حالش خوبه...یه کم از خودتون بنویسین لطفا

fatemeh سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام سحر خانووووووووووووووووووووووومم!!!!!!!!!!!!!!کجایی؟؟؟؟؟چرا یه خبری از خودت نمیدی؟؟؟دلتنگتماااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!

هستم عزیزم

fatemeh دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

هربار که میام نت اول به وبلاگ سحر جووووووووووووووونم سر میزنم

سلام عزیزم...تو لطف داری...خوشحالم میکنی

fatemeh چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ

سحر جووووووووووووون فصل بهارت مبارک گلی جووووووووووونم!!!!!!!!!!!!!!

عزیزم بهارت پر از شادی و سلامتی و آرامش...

نسرین سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:29 ب.ظ http://nefrrat.blogfa.com

سلام خوبی؟
کجایی سحر چرا دیگه نمینویسی؟بیا یه خبر از خودت بده

سلام...خوبم...میام عزیزم

مهندس جنین یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ق.ظ http://jenin.blogsky.com

سلام و ادب سحر خانم! امیدوارم خوب باشین!! یک وبلاگی درست کردم که مطمعنم خوشتون خواهد اومد. دعوتتون می کنم ببینین و اگه بدتون اومد چیزی توی مایه های فحش کامنت بذارین. با احترامات قبلی!

سلام...به وبلاگتون سر زدم...خوشم اومد ولی متاسفانه هر چی کردم موفق نشدم نظر بزارم...دلیلش چی؟نمیدونم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد