راز دل من...

  

همه ی راز ِ علاقه ی آدمی به آدمی 



همین رویای ساده ی رفتن 



و بعد بی خبر آمدن های همیشه ی اوست... 


نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://farzad2baby.blogfa.com/

سلام آجی...
خوبی؟؟؟
ممنون که بهم سر زدی واقعا نظراتت رو خیلی دوست داشتم
خیلی لطف کردی
راستی آجی خوشحال میشم بهم رمز رو بدی البته اگه دوست داری و بهم اعتماد داری
راستی آجی تورو خدا بازم بهم سر بزن
داداشت رو تنها نزاری

ونــــــــــــــــدا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://khateratevanda.blogfa.com

سلامممم سحر عزیزم خوبی.خانوم/
ممنون بهم سرزدی واقعا من نمیدونم از این همه احساس خوبی که بهمن داشتی چی بگم فقط میتونم بگم منو شرمنده کردی عزیزم.
خو شحالم که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم.
درسته شاید زندگی ما تا حدودی مثل هم باشه واسه همینه که همیدیگرو درک میکنیم.

سلام
منم ممنون که بهم سر زدی
خوشحال می شم که همراهم باشی و منو دنبال کنی و تنهام نذاری...چون به همراییت نیاز دارم نا احساس تنهایی کمتری بکنم
عزیزم...

فرزاد سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://farzad2baby.blogfa.com/

سلام آجی...
خوبی؟؟؟
دلم برات یذره شده بود
چه خبرا؟؟؟
راستش باید بگم که تو دیوونه ای
آخه مگه تو این زمونه کسی دلش میگیره که کسی بخواد آرومش کنه
از من میشنوی یه کاری بهت میگم انجام بده کلا حالت عوض میشه
بدو برو پیش مامانت و بابات و چند دقیقه کنارشون بشین
اونوقت میفهمی آرامش کجاست
راستی یه لیوان اپ هم بخور وقتی داشتی میخوردی وسطش یکم صبر کن و یاد من کن بدون که یه داداش دیوونه داری که به فکرت هست بعد تا ته لیوان رو بخور
بدو باور کن جدی گفتما
راستی همه اینا رو که انجام دادی یه لبخند خوب هم بزن
اگه نخندی بهم مدیونی

سلام داداش فرزاد
می دونی به این سادگی ها که می گی نیست..
حالا میام و برات می گم...
ممنون انداختی یادم که آب بخورم آخه من خیییلی کم آب می خورم
اینم یه لبخند خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد